top of page

הקלדת עבודות לסטודנטנים

למי מיועדת הקלדת עבודות לסטודנטים? כיצד זה תורם לכם? אילו עבודות רלוונטיות? וכמה זה עולה?


דרור ניר קסטל 11/10/2021

העולם של היום דורש הקלדה בכל נושא, בין אם זה הקלדות לעבודה, לעיתונות ואפילו לשיחות בין אנשים. התחום שאי אפשר לדמיין בו עולם ללא קלדנות הוא עולם העבודות לסטודנטים. אומנם לרוב הסטודנטים יש מחשב, אבל לא לכולם.


מי שאין לו מחשב או שמתקשה בהקלדה, מסיבות שונות, או מי שמתקשה בכתיבה יכול להיעזר בשירותי הקלדה של עבודות לסטודנטים.


קושי בהקלדת עבודות


מתי צריך הקלדה לעבודות לסטודנטים?


שירותי הקלדה לסטודנטים ניתנים בכמה הזדמנויות, למשל בעבודות קטנות ובתרגילים כמו גם בעבודות גדולות: סמינריונים, תזות ועבודות דוקטורט.


אלו כמה הזדמנויות שבהן למשל תצטרכו שירותי הקלדה לעבודות סטודנטים:


  1. המחשב התקלקל. נפל המחשב, נשבר המסך, המקלדת לא עובדת. למה לא להעביר את המשימה למישהו שיכול להקליד את העבודה בזמן קצר?

  2. אין מחשב. עדיין אין לכם מחשב? זה לא נורא. כל אחד וקצב ההתקדמות שלו. הקלדנים שלנו יכולים להיות לכם לעזר ולספק עבודת קלדנות

  3. אנשים עם שגיאות הקלדה או כתיב - אם אתם לא מצטיינים בהקלדה או בכתיב, הקלדנים שלנו דואגים שהתוכן יהיה קריא ונגיש ואנחנו עורכים בקרה שהתוכן יהיה מוקלד, נכון וללא שגיאות

  4. בעלי מוגבלויות - בד"ר לוגי חרטנו על דגלנו לעזור לבעלי מוגבלויות. אם יש לכם קושי כלשהו לבצע הקלדה מסיבות שונות פנו אלינו ונעזור לכם.


הקלדות לעבודות תזה ודוקטורט


כמו כן מקובל מאוד להיעזר בשירותי ההקלדה גם לעבודות מחקר, כמו תזה או דוקטורט, לא רק עבור כתיבת העבודה אלא גם עבור הקלדת הנתונים. השירותים שניתנים בתחום עבודת הדוקטורט ילוו אתכם לאורך כל העבודה. לכן ההקלדה חייבת להיות ברמה גבוהה.


טעויות של מקליד הנתונים כבר הובילו לטעויות במחקר. בד"ר לוגי אנחנו מספקים גם שירותי תמלול הרלוונטים לעבודות מחקר גדולות, כך שאם יש טקסט מוקלט וצריך להקליד אותו, אנחנו בוחרים עבורכם את המתמללים, שמתמחים בתמלול עבודות אקדמיות. כך למשל המתמלל או הקלדן צריכים להכיר את אופי הכתיבה האקדמית, למשל את דרך הכתיבה של הרשימה הביבליוגרפית, הפניות למקור וכן הלאה.


שיקולים בבחירת מקליד לעבודה אקדמית



שיקולים בבחירת מקליד או מקלידה לעבודת סטודנטים כוללים למשל שיקולי מהירות. הרבה פעמים אנחנו צריכים גם את ההקלדה לתאריכים קרובים, למחר או לעוד שבוע. במקרה זה עדיף מישהו המתמחה בהקלדה מהירה (תוכלו לקרוא עוד על כאן על הקלדה מהירה).


שיקול נוסף הוא המחיר. -מלבד הזמן פרמטר חשוב הוא הכמות. ככל שיהיו יותר מילים המחיר גבוה יותר אך עשויה להיות הנחת כמות. מלבד זאת חשוב לשים לב לאיכות כתב היד - האם קריא?. בתמלול, לעומת זאת, נשים דגש יותר על איכות ההקלטה.


עוד גורם שמשפיע על המחיר הוא השפה. אם שפת המקור שונה משפת היעד, מתרחש גם הליך של תרגום המייקר את העבודה. בנוסף, אם מדובר בהקלדה של שפה נדירה גם זה עלול להעלות את המחירים.


יש לשים לב גם לניסיון של החברה ושל ההתמחויות שלה, האם היא מספקת עוד שירותים מלבד הקלדה לעבודות סטודנטים? האם יש לה למשל שירותי תמלול? האם היא עובדת עם עורכים וכדומה? כמה היא חוסכת מכם את הליך הגיוס והבקרה?

מחירי הקלדה


מחירי הקלדה יכולים לנוע בין 10-20 שקלים לעמוד או 30-40 שקלים ל-2,000 תווים להקלדה מחומר בע"פ לכתב, הקלדה מכתב יד או מדוחות יכולה לעלות גם -60-40 שקל ל-2,000 תווים.


אם אתם רוצים לשפר את העבודה האקדמית שלכם, או אין לכם זמן לעבודה הסיזיפית של עבודת ההקלדה, אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.


261 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page