top of page
סיוע בכתיבה אקדמית

סיוע בכתיבה אקדמית

מה זה סיוע בכתיבה אקדמית? קודם כול נגדיר מה זה לא. סיוע בכתיבה אקדמית אינו כתיבת עבודה אקדמית בתשלום. בד"ר לוגי אנחנו יודעים כמה מסובך להיות סטודנט בימינו, המרצים לא תמיד זמינים לכל שאלה ולא ברור בדיוק מה מצפים ממך. רק לאחר שמגישים את העבודה מגלים את הטעויות. זה לא חייב להיות ככה.
 
כבר בשלב הראשון של העבודה אפשר להיעזר באנשי מקצוע - אקדמאים ועורכים בעלי ניסיון רב בעריכה אקדמית ובסיוע לסטודנטים. הרי אף אחד לא נולד עם היכולת לכתוב סמינריון, זה כישור שיש לרכוש אותו.
 
לא רק סמינריון, ודאי גם עבודות תזה או דוקטורט דורשות מאיתנו הרבה, ולא פעם סטונדטים נתקעים. איך ניתן הסיוע בכתיבה האקדמית? יש כמה שיטות: סיוע בעריכה לאחר שהעבודה נכתבה, סיוע בתכנון העבודה, סיוע תוך כדי עבודה דרך פגישות משותפות או בזום. כל שיטה מתאימה לשלב אחר או לטיפוס אחר. אם אתם מתלבטים מה בדיוק אתם צריכים, אתם יכולים להתייעץ איתנו בד"ר לוגי.

דוגמאות לסיוע בכתיבה אקדמית בכל שלב: בשלב הראשוני נחפש מאמרים רלוונטיים, נסכם אותם, נכין ראשי פרקים ונבין מה נושא הכתיבה; השלב השני הוא תהליך הכתיבה בפועל, שאותו אפשר לבצע דרך פגישות, אפשר דרך ייעוץ בזום ואפשר דרך עריכת עבודות אקדמיות;  השלב האחרון הוא השלב לאחר שהעבודה כתובה, כולל רשימת המקורות. שלב זה קשור יותר לעריכת עבודות, ובו בודקים שהמבנה האקדמי נכון, שלא נפלו סתירות או חזרות, שההפניות נכונות ומתאימות לרשימת המקורות ובודקים עריכה לשונית והגהה.

 

הנה כמה מהשגיאות הנפוצות: שימוש ברמת לשון לא מתאימה לעבודה אקדמית, שימוש במילים סובייקטיביות כמו יפה ולדעתי במקום מילים אובייקטיביות כמו מתאים ולעמדתי או לטענתי, כתיבת הפניות לא נכונה, שימוש לא נכון במבנה העבודה האקדמית, טקסט לא קריא, חלוקה לא נכונה לפסקאות ועוד.

 

בד"ר לוגי אנחנו בוחרים אנשי מקצוע בסיוע בכתיבה אקדמית ובעריכת עבודת עם ניסיון בסיוע, בעריכה ובכתיבת עבודה לתואר מתקדם. לצד המקצועיות אנחנו מציעים שירותיות, אדיבות ודיאלוג מתמיד עם הכותב בהתאם לצרכיו. כדי למצוא סיוע מתאים לכתיבה אקדמית בהתאם לצרכיכם - עבודת עיון, סמינריון, תזה או דוקטורט -  צרו איתנו קשר בכל שלב של העבודה שבו אתם נמצאים, ונתאים לכם את המחיר הרצוי לכם. סיוע בעבודה אקדמית ינחיל לכם את ההצלחה בדרך לתואר.

bottom of page