top of page

תמלול הרצאות - הופך כל הרצאה לבלתי נשכחת

דרור ניר קסטל 04/10/2021


תמלול הרצאות הוא תמלול של הרצאה, אם זו הרצאה אקדמית ואם הרצאה לצורכי בידור או הרצאה למטרות קואוצ'ינג ומוטיבציה או כל הרצאה אחרת. תמלול הרצאה יכולים לבקש או המרצים או התלמידים או הסטודנטים.

היום, בעידן ההרצאות בזום, הרצאות הווידאו, עדיין יש אנשים רבים שזקוקים לטקסט כדי להבין טוב יותר את הנושא, כדי להתאים אותו למצגת, כדי לאפשר לתרגל את הנושאים בצורה טובה ואיכותית. צורות הלמידה משתנות מאדם לאדם. יש כאלו המעדיפים ללמוד תחום מסוים מהאזנה, יש המעדיפים ללמוד עם חברים, יש כאלו שקל להם יותר עם המחשה ויזואלית, ויש כאלו המעדיפים ללמוד מקריאה.


להיעזר בתמלול ולא לשכוח

תמלול הרצאות לסטודנטים


אם אתם הסטודנטים שלומדים הכול מקריאה והקלטתם את ההרצאה או שהמרצה הקליט עבורכם, אתם יכולים להיעזר בשירותי תמלול הרצאות. גם אם אתם קבוצת סטודנטים ויש לכם כמה הרצאות מוקלטות, תמלול הרצאות יכול להתאים לכם. כמו כן נהוג שהרבה אגודות סטודנטים דואגות לתמלול הרצאות עבור ציבור הסטודנטים.


תמלול הרצאות למרצים


גם מרצים נזקקים לפעמים לתמלול הרצאותיהם. כך הם יכולים לערוך את התוכן יותר בקלות, להעביר את החומר לתלמידיהם שילמדו בעיון וכדומה. לא מדובר רק בהרצאות אקדמיות. היום רבים מאיתנו מרצים. יש הרצאות בתחום הפנאי, הרצאות מקצועיות קצרות, הרצאות לקורסים ועוד. לא משנה איזה סוג מרצה אתם - לא פעם תגלו שאתם זקוקים לתמלול ההרצאה, כי זה פשוט יותר נוח.


תמלול שיעורים


תמלול דומה לתמלול הרצאות הוא תמלול שיעורים. אלו יכולים להיות שיעורים בכיתה שאותם יקליטו התלמידים או המורים. היום, כשרבים מהתלמידים מאובחנים בהפרעת קשב, תמלול השיעור יכול לעזור להם. זה נכון גם בנוגע לשיעורים פרטיים. למשל אם בשיעור הפרטי הבנתם הכול. אבל כשהוא נגמר אתם לא בטוחים אם אתם זוכרים הכול. גם כאן כדאי להקליט ולתמלל, כך שתוכלו לתרגל ללא בעיה.


אילו סוגי תמלול הרצאות יש


יש כמה סוגי תמלולים, בהתאם לסוגי התמלולים המוכרים. תוכלו למשל לתמלל תמלול בזמן אמת. תמלול זה מקל על הסטודנטים לקויי השמיעה. דרך נוספת היא תמלול אונליין כמו תמלול בזום. ויש גם תמלול מהקלטה, לעיתים זו תהיה הקלטה של הגורם הפונה כמו סטודנט, מרצה או נציגי סטודנטים ולעיתים ההקלטה תהיה של הספק הדואג להקלטה איכותית ונקייה מרעשים.




איך לבחור מתמלל להרצאות

הדבר הכי חשוב בבחירת מתמלל להרצאות הוא לבחור את המתמלל שיש לו את הניסיון הרלוונטי בתחום ההרצאות. כדאי לבדוק שיש לו פידבקים איכותיים. אם אפשר כדאי לבדוק שעבודותיו הקודמות איכותיות ונקיות משגיאות. גם אם זה מתמלל פרטי וגם אם זו סוכנות מתמללים, כדאי לבדוק אם הם בקיאים בתוכנות רלוונטיות. כדאי לבדוק גם שהמחיר מתאים לכם ומשקף את הידע והאיכות של מתמלל.


עוד גורם שמשפיע הוא זמן התמלול. האם אתם צריכים את התמלול מיד או שמא יש לכם זמן לחכות? כמובן גם זה משפיע על המחיר.ככל שהדחיפות רבה יותר המחיר עולה.


היתרונות של חברת תמלול בבחירת מתמלל להרצאה


היתרון המרכזי של חברת תמלול הוא שהיא עורכת את תהליך הגיוס בשבילכם. היא בודקת את הניסיון הרלוונטי, את ההתמחות בנושא, את הידע הרלוונטי של המתמללים וכך נחסכת מכם עבודה. יתרון נוסף הוא הליך הפיקוח והבקרה שנעשה על התמלול. בד"ר לוגי עובדים גם עורכים ומגיהים, ותוכלו לדאוג שהתמלול יהיה חסר שגיאות. בשעת הצורך גם אפשר להעסיק מתרגמים שיתרגמו את ההרצאה לשפות נוספות.


אם אתם חושבים שההרצאה שלכם זקוקה לתמלול, אם אתם מחפשים ידיים טובים, אם אתם רוצים גם הליך של גיוס, פיקוח ובקרה, התמלול של ד"ר לוגי יעמוד לשירותכם עם הצעת מחיר שתתאים לכם. רוצים לקבל הצעת מחיר? צרו איתנו קשר ונחזור בהקדם.


137 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page